Gyorskeresés:


TERMÉKEINK:

Vásárlóink által gyakran feltett kérdések:

 


Nem kaptam meg a regisztráció véglegesítéséhez szükséges e-mailt. Mit kell tennem?

Sajnos egyre többet tapasztaljuk, hogy egyes ingyenes kiszolgálók (leginkább: citromail, vipmail) nem fogadják, vagy azonnal levélszemétnek minősítik az automatikus leveleket. Sokaknak a levélszemét azonnali törlése van beállítva, így nem is található a fiókban. Ez nem a mi, és nem az Ön hibája. Ha ragaszkodik a régi címéhez, akkor küldjön levelet ügyfélszolgálatunkhoz, így már kézi úton is érvényesíthető a regisztráció. Fennáll azonban a lehetőség, hogy a többi automatikus, fontos információt tartalmazó levélről (rendelés visszaigazolás, postázási értesítő, hírlevél, kuponkód, stb.) a továbbiakban is lemarad. Ennek elkerülése érdekében regigsztráljon egy másik email címmel (gmail, freemail szintén ingyenes szolgáltatók segítségével). Ezekkel a kiszolgálókkal soha nincs gond.


Lehet Önöknél személyesen vásárolni?

Nem, mivel telephelyünkön üzlethelyiség nem működik.
Azonban a webáruházo keresztül leadott megrendelést személyesen is átveheti. Ezt kizárólag előre egyeztetett időpontban cégünk telephelyén, készpénzes fizetéssel teheti meg. Már rendeléskor ("Megjegyzés" rovatba beírt) időpontok viszonylag pontos -pl. szerda 11 és 12 óra között-megjelölésével jelezheti, hogy mikor áll módjában rendelését átvenni. Ilyenkor is célszerű mobil telefonszám megadása, a gyorsabb kommunikáció érdekében.


Megrendelhetek csak egy darab pár száz forintos terméket is?

Igen. Minimum rendelési összeget nem határozunk meg. Amennyiben vállalja a szállítási költséget minimális rendelési mennyiségnél, vagy végösszegnél is, természetesen a mindenkinek járó alapossággal és odafigyeléssel teljesítjük kérését.


Nem volt sikeres a regisztrációm, mit tegyek?

A regisztráció sikertelenségéhez több momentum is eredményezheti.
1. Ellenőrizze, hogy felhasználónevében, vagy jelszavában nem használt tiltott karaktereket: különleges, grafikus karakterek (><#&{}~ˇ^'"+!!%/=,stb.), nagybetűk, és szóköz. (Nyilvánvalóan a név, és cím adatoknál nincs ilyen kikötés!)
2. Nézze át, hogy email címét helyesen adta-e meg. Csak akkor válik aktív felhasználóvá, ha az általunk küldött automatikus emailben lévő link használatával (kattintással, vagy a böngésző címsorába való másolással) véglegesíti regisztrációját. Ha postafiókja az automatikus leveleket levélszemétnek (SPAM-nek) nyilvánítja, akkor jelölje tartományunkat (hobbykavalkad.hu) megbízható partnernek, így levelei (hírlevelek, rendelés visszaigazolás, postázásról szóló e-mail) nem kerülnek a levélszemét közé. Ha a fiókja spam szűrője a gyanús leveleket azonnal törli, ez esetben a levelet nem fogja tudni sehonnan előkeresni.
Amennyiben ezek áttekintése után sem jár sikerrel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!


Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

A legegyszerűbb, ha kattint az "Elfelejtett jelszó" gombra. Ekkor regisztrációkor megadott e-mail címére automatikus levelet kap, mely egy bonyolult jelszót tartalmaz. .
Ezután korábban megadott felhasználónevének megadásával, valamint a levélben küldött pontos jelszó megadásával (kijelölés, másolás, beillesztéssel elkerülhető a tévedés) beléphet a fiókjába. Ezek után már csak jelszavának módosítására van szükség, melyet az "Adataim módosításá"-nál tehet meg.


Miért nem kapom meg a regisztráció véglegesítéséhez szükséges emailt?

Ennek legvalószínűbb oka, hogy a levél megérkezik,  de a levélszemét szűrője az automatikus, valamint linket tartalmazó leveleket SPAM-nek minősíti. A levelet keresse ki a levélszemét mappából, és minősítse megbízhatónak, majd kattintson a linkre, vagy másolja azt böngészője címsorába a véglegesítéshez.


Hová lettek a Legutóbbi látogatásom alkalmával megjegyzett termékeim?

A megjegyzett termékek listáját a rendszer automatikusan 30 naptári napig őrzi. Ha ennél hosszabb idő telt el a legutóbbi látogatás óta, akkor ezek a termékek törlődtek a listáról. Ha még biztosan nem telt le a 30 nap, akkor az is előfordulhat, hogy időközben egy másik felhasználó már megvásárolta a terméket, hiszen a "megjegyzés" nem foglalás, csak az Ön számára ideiglenesen tárolt információ. A megjegyzet termékek között csak az aktuálisan raktáron lévő termékek láthatóak.


Külföldön élek, hogyan rendelhetek Önöktől?

Jelenleg cégünk kizárólag magyarországi címre állít ki számlát, és küld csomagot. Ilyenkor csakis egy megbízható hazai jóbarát, határmenti ismerős, vagy rokon nyújthat segítséget, aki átveszi a megrendelt csomagot, és látogatásuk alkalmával átadják egymásnak. Egyelőre nem számottevő a külföldi szállítási igény, de a kérések gyarapodásával a továbbiakban dolgozni fogunk a megoldáson.

 


 

Kérhetek-e telefonos értesítést a csomagom várható érkezéséről?

Minden küldemény feladását követően a Magyar Posta rendszere értesítést küld a csomag állapotáról. A levélben megtalálható küldemény azonosító alapján a csomag nyomon követhető a posta rendszerében. Tapasztalataink alapján esetenként némi idő eltérés észlelhető a valós helyzetek és a megadott állapot között.

 


 

Árajánlatra van szükségem Önöktől!

Minden kapható, rendelhető termékünk részletes leírással, fotókkal weboldalunkon található meg. Ennél pontosabb információval nem szolgálhatunk. Áraink kiskereskedelmi bruttó árak, egyedi, személyre szabott árakat nem kalkulálunk. Természetesen nagyobb mennyiségek beszerzése a  legtöbb termék esetén megoldható, de ilyenkor is elegendő a megjegyzés rovatba beírni a rendelni kívánt termék cikkszámát, megnevezését, és a rendelési mennyiéséget. Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a rendeléssel kapcsolatban.

 


 

Nem kaptam meg a regisztráció véglegesítéséhez szükséges e-mailt. Mit kell tennem?
Kosár tartalma:
Megrendelés
Összesen: 0 Ft

Ha webáruházunk elnyerte tetszését, kattintson a "tetszik" gombra!


Minden jog fenntartva:
97 Ergo Kft. kreatív hobby kézműves webáruház

Link katalógusok
Rólunk mondták

Rólunk mondták